علیرغم در دسترس ادوات کشاورزی علیزاده ، ادوات کشاورزی در طیف گسترده ای از قالب ها، مطالعات در چندین کشور نشان داده است که جذب به طور ناامیدکننده ای کم است.
این مقاله از یک روش ترکیبی برای بررسی عوامل موثر بر جذب و استفاده از ابزارهای پشتیبانی تصمیم توسط کشاورزان و مشاوران در بریتانیا استفاده میکند.
از طریق ترکیبی از مصاحبههای کیفی و نظرسنجیهای کمی، ما دریافتیم که پانزده عامل در متقاعد کردن کشاورزان و مشاوران برای استفاده از ابزارهای پشتیبانی تصمیم، که شامل قابلیت استفاده، مقرونبهصرفه بودن، عملکرد، ارتباط با کاربر و سازگاری با درخواستهای انطباق است، تأثیرگذار هستند.
این مطالعه تعداد زیادی از ابزارهای پشتیبانی تصمیم گیری کشاورزی را در حال کار در بریتانیا می یابد، اما، مانند سایر مطالعات، نشان می دهد که جذب آنها کم است. درک بهتر از پانزده عامل شناسایی شده باید به طراحی و تحویل موثرتر ابزارها در آینده منجر شود.
گردشگری کشاورزی یک ابزار آموزشی باورنکردنی با تأثیرات مورد انتظار متنوع بر برنامه آموزشی است.
دانش آموزان، دانش آموزان، نوجوانان و بزرگسالان بهتر می فهمند: فرهنگ سنتی روستایی، فرآیندهای تولید و توزیع محصولات کشاورزی، اهمیت غذای سالم در زندگی مردم، حفظ محیط زیست و غیره.
گردشگری کشاورزی آموزشی شکل جایگزینی است. گردشگری انبوه برای مناطقی که نمی توان آنها را سازماندهی کرد.
فعالیتهای گردشگری کشاورزی برای دانشآموزان رشته کشاورزی عبارتند از: درک کامل کارکرد عمومی کشاورزی، افزایش آگاهی برای غذای سالم، ایجاد عادات غذایی سالم، یادگیری نحوه تولید و عرضه محصولات کشاورزی، تجربه دست اول.
در کل سال کشاورزی علاوه بر این، دانش آموزان می توانند درک بهتری از زندگی در مناطق روستایی داشته باشند و این می تواند آنها را به حفظ فرهنگ کشاورزی و تداوم سنت ها وادار کند.
به آنها فرصت داده می شود تا موقعیت های جدید را آزمایش کنند و با طبیعت ارتباط عاطفی و مستقیم برقرار کنند.
در مورد کارکنان آموزش عالی، مزایای آن شامل معرفی محصولات کشاورزی سازگار با محیط زیست در دانشکده، آموزش دانش نظری و عملی مورد نیاز برای فناوری جدید کشاورزی خواهد بود.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.