شرکت کنندگان احساس کردند تلاش اضافی مورد نیاز برای مقابله با دید ضعیف در نهایت منجر به جدا شدن دانش آموزان از کار کلاسی شد. این امر با مشارکت ضعیف در کلاس، کنار گذاشتن وظایف مربوط به مدرسه و ایجاد اختلال در فریم عینک porsche design سایر دانش آموزان آشکار شد.
یک دانش آموز جوان ارتباط بین بینایی ضعیف، مشکل در تمرکز و عملکرد ضعیف را اینگونه توصیف کرد: «در مدرسه گاهی اوقات وقتی معلمم شروع به صحبت می کند حواس من پرت می شود…
اما وقتی عینکم را گذاشتم، حالا معلمم را درک می کنم و دستورالعمل ها را دنبال می کنم و کارها را درست انجام می دهم.
قبل از اینکه کار اشتباهی انجام دهم و به عینک کمکی نیاز داشتم.»
استرس همه گروه ها استرس قابل توجه مربوط به دید ضعیف اصلاح نشده را توصیف کردند، اگرچه علت آن استرس در گروه شرکت کننده متفاوت بود.
والدین به استرس مالی و عاطفی ناشی از ناتوانی در تهیه عینک برای فرزندان خود اشاره کردند. علاوه بر این، والدین توضیح دادند که چگونه فرزندانشان استرس روانی را در تلاش برای جبران مشکلات بینایی تجربه کردند.
یکی از والدین توضیح داد که چگونه مدرسه و استرس مربوط به بینایی پسرش خوابیدن را برای او دشوار کرده است: «بله مانند اضطراب رفتن به مدرسه، زیرا میدانست که او آنجا خواهد بود تا در تلاش برای یادگیری به خودش فشار بیاورد.
همیشه به او می گفتم که باید نمرات خوب را به خانه بیاورد. اما در عین حال، به اندازه کافی حمایت نمیکردم. چرا نخوابید؟ چرا ترسیده بود؟ نمیدانستم که این به خاطر [دید او] است.»
معلمان به استرس مربوط به مدیریت کلاس درس با دانش آموزانی اشاره کردند که ممکن است به دلیل بینایی ضعیف آنها اختلال ایجاد کند و محیط آموزشی را برای برآورده کردن نیازهای آنها اصلاح کنند.
علاوه بر این، برخی از معلمان درباره مشکل در شناسایی دانشآموزان دارای مشکلات بینایی و سپس تخصیص منابع برای حمایت بیشتر در کلاس بحث کردند.
برای مثال، یکی از معلمان گزارش داد: «شما چهار دانش آموز دارید که مشکل بینایی دارند. سپس شما سه نفر دارید که مشکل شنوایی دارند. و میدانی که فقط چیزهای زیادی میتوانی جلوی اتاق بگذاری.»
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.